Godmorgon!! :)

Det blev visst en bloggfri dag igår, har väl ingen direkt ursäkt till de. Bara blev så, eller jag hade inte riktigt tid! Först va det jobb, sen va jag tvunget att åka och handla lite (annars vet ja inte vad det hade blivit till frukost idag). När jag iaf hade bråkat med bilen i typ en kvart, då den va helt isig kom jag iväg till Maxi. Köpte lite gott käk o drog hem o lagade lite mat! :) Med lite käk satte jag mig sedan framför tv:n, kollade let´s dance. Kan ju inte påstå att det är ett höjdar program asså, men ändå bättre än På spåret som va alternativet! Sen ramlade det in lite folk iaf, så det blev en lugnt och trevlig kväll :)

Så sitter man här på jobbet igen nu då! Va lika mycke förtidig som vanlig, fattar inte varför jag alltid är så tidig till jobbet! Fast det är ju väldigt skönt nu, va ju liksom redan klar med allt jag ska göra innan jag egentligen hade börjat!

Får väl bjuda på dagens val iaf!


Det får nog converse idag me! körde på de igår, de funka finfint!! Nu har det ju dock kommit ännu mera snö inatt.. men jag ska ju ändå inte vara ut nu!! TROTTSA VINTERN!!!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0