förmiddagspyssel

För ett litet tag sen fick jag för mig att jag skulle fixa några egna lampskärmar, planen va då att jag skulle ha tag i några galma skärmar, ta bort tyget så bara stommen är kvar, spraya stommen i nån cool färg (typ silver) och sen installera en lampa i o hänga upp dom över matbordet. Tanken är också att det ska vara tre stycken i helt olika former och storlekar för att få en så stor effekt på de hela som möjligt!
I morse fick jag då för mig att jag skulle börja med detta, började med den minsta.. som va helt förjävligt rent ut sagt!! shit va tyget satt fast. Med både trådar och lim! Fast tillslut va allt borta :)
"Mellan" skärmen gick hur lätt som helst, där satt inte tyget fast över huvudtaget!
och så kom jag till den sista.. HELVETE!!
Där satt verkligen allt fast, men jag gav då inte upp i första taget! Rätt som det va när jag skulle dra till ordentligt med kniven slant jag o sitter den rätt i tummen!
Satan va de blödde.. Nästan som en hel flodvåg!! Nää nu tog jag väl i lite kanske ;P men ändå!!
Jag fick iaf avbryta mitt pyssel. Så nu tänkte jag dra mig till färgaffären istället och köpa sprayfärg.
Fortsättning följer...
Nu slänger jag i mig lite pasta sen bär det av!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0