älskade tulpaner!

Jag fick tyvärr inte tag i nån sprayfärg, kom lite saker emellan. Så får se till att ordna det imån istället!
Men jag köpte nått annat istället, kände verkligen att jag behövde få in lite vår i lägenheten (trots att det har snöat hela natten). Så det fick bli lite tulpaner! åhh jag älskar dom, vill ha massor. Tyvärr så har de ju en tendens till att dö rätt fort! Men då hittade jag lite fejk idag som faktiskt är jättefina!
Lite äkta i köksfönstret!
Och fejkade i sovrummet! Dock väldigt svårt att se på den dåliga bilden!! Usch vilken dålig kamera det är på Iphone 3, måste byta upp den nu. Så apple, det är på tiden att ni släpper den vita fyran i Sverige NU!!!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0