20110116

Shit nu har redan halva Januari dundrat förbi!! Snacka om att tiden går fort ibland, bara hoppas på att det fortsätter i samma tempo så är det ju snart sommar!! ;)

Godmorgon på en förresten! Sovit gott?
Det har faktiskt jag gjort iaf, typ första natten denna veckan som jag kunna sova ordentligt! Vet inte varför det in har gått de andra nätterna! Har väl haft lite mycke tankar i skallen kanske!
Nu är det iaf dags för jobb igen, sen är jag ledig i två dagar!! :)



Idag fick det bli en rätt slapp klädsel! Ett par lite pösigare "finbyxor", vitt talt linne under min lite magkorta randiga tröja. Självklart får min älskade halsduk vara på också!!
Eftersom att jag nu har börjat med converse igen är väl de typ de ända ni kommer se min i ett tag nu! På armen hänger mitt Childhood armband och en silvrig klocka!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0