20110113

GodmorgonGodmorgon!!
Eller ja.. för de flesta börjar det väl så smått närma sig lunchtider! Bara jag som har så konstigt schema. Idag blir det iaf att dra sitt tillbaka till jobbet igen efter några dagars ledighet. Måste säga att det känns riktigt skönt att få gå tillbaka, vet att många inte håller med mig, men jag gillar att jobba!!
Börjar dock inte förän kvart över ett, så tänkte försöka hinna med lite annat på förmiddagen. Vilket inte har gått så bra ännu, nu sitter man här i morgonrocken efter en dusch och käkar frukost samtidigt som klockan börjar närma sig tolv!
Hur som helst ska jag iaf springa förbi polishuset på vägen till jobbet.. vad ska jag göra där nu då? ..ja de får ni veta sen!
Lägger upp en "outfit" så fort jag har gjort mig iordning!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0