oväntat!!

Shit va jag blev förvånad nu, har inte vart inne på blogg.se på typ "skit-länge"!! Men så fick jag precis ett litet infall och va bara tvungen att gå in o kolla till min blogg. Ni är ju skit många som fortfarande är inne och kollar på min blogg, varför detta?! Jag har ju inte skrivit nått på jätte länge! Men va glad jag blir =) det fick mig verkligen att li sugen på att blogga lite igen! Det kan ju bli en kul grej att dra igång nu så här på hösten när allt ändå är trist och tråkigt!
Det passa ju då också rätt bra att jag precis håller på att avslutat en helt sjuk jobbperiod, i oktober så har jag i smitt jobbat mer är sju pass i veckan!! Så snacka om att det kommer bli skönare nu! Fast tyvärr vet man ju aldrig hur framtiden kommer att se ut, det kanske blir precis samma sak igen?! :o Nää.. det ska jag isf sätta STOPP för!
Jag börjar faktiskt redan i övermorgon med att dra ner på tempot, detta gör jag då med en litet stockholmsresa med familjen! Så härligt, vi ska bo mitt på söder så man slipper förorterna (jag menar egentligen inget illa med det men så jobbigt att ta sig in till stan och tillbaka hela tiden!!)
Vad jag ska göra i stockholm vet jag faktiskt inte riktigt ännu, skulle tro att det mestadels blir mina småbröder som kommer stå för schemaläggningen! Blir lättast så!
Så imorgon kommer jag ha fullt upp:
- Jobba
- Handla (inför tågresan)
- Gå på handbollsmatch
- Packa (om jag känner mig rätt kommer det ta tid) :/
- Färga håret, jaa.. det är ett måste!!
Jag kommer ALDRIG hinna!! Bäst att jag börjar lite smått redan nu!
LOVE
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0