mötesdags!

ska snart sticka iväg på ett litet möte vilket troligen kommer resultera i att jag kommer ha ganska mycket att göra under oktober månad! men det är ju verkligen bara hur kul som helst. Vad gör man i oktober liksom?! Det är väl lika bra att jobba bort den månaden också! =) Visst kan det ibland vara fruktansvärt pissit att behöva gå till jobbet men jag gillar det ändå på något sätt! som i morse t.ex.  det är måndag=ledigt för mig!! men nej, inte denna måndagen, vi skulle göra nått så tråkigt som att rensa, städa och organisera upp ett lager!! SKIT TRÅKIGT!! Men hur gott är det inte nu när det är gjort? joo.. så skönt! Så man ska vl inte klaga :) Fick mer jobb inom skolan idag också! känns skoj! Trivs verkligen med det, ska dock ha en klass i hemkunskap en dag ganska snart vilket är lite skrämmande eftersom att jag aldrig haft det förut. Men ska ringa och prata lite med deras ordinarie lärare ikväll så kommer det säkert att ordna sig :)

Hur ska ni fördriva er höst?
:)



Pyser iväg nu! Tänkte lägga upp en liten önskelista ikväll, missa inte den!!


LOVE

Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0