20100825

Godmorgon!
Vill börja med att förvarna för att det troligen inte kommer bli så mycke bloggande i dag, ska strax sätta mig i bilen för att åka till Gbg och köpa ett bilbatteri till min bil! Min fina mormor åker med mig så vi kan ta hennes bil :) Jag är tyvärr tvungen att göra detta i dag då det snart är möjligt att jag kommer börja jobba lite inom skolan igen och då kan jag bli i väldigt stort behov av bilen om jag ska jobba lite utanför stan! så bara att lösa det idag!
Vet inte alls hur länge jag bli borta men lovar att ni ska få en fin uppdate så fort jag kommer hem! Jag har ju inte riktigt fått igång mobilbloggandet ännu, men det ska ju inte behöva ta så lång tid :)
(försökte här lägga in en bild som inte funkar)
Löser mer bilder ikväll!!
Vad ska ni göra idag då?
LOVE
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0